همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز برگزار شد
همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز به منظور بزرگداشت هفته بسیج و به یاد شهدای مظلوم غزه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و بسیجیان شهرداری تبریز توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز در فرهنگسرای مبین برگزار شد. به گزارش شهریار، رحیم ملاحسینی، مدیرعامل سازمان بسیج شهرداری تبریز در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز به منظور بزرگداشت هفته بسیج و به یاد شهدای مظلوم غزه با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و بسیجیان شهرداری تبریز توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز در فرهنگسرای مبین برگزار شد.

به گزارش شهریار، رحیم ملاحسینی، مدیرعامل سازمان بسیج شهرداری تبریز در این مراسم اظهار کرد: از زمان صدور فرمان تشکیل بسیج توسط حضرت امام خمینی(ره) این نهاد مردمی در حوزه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، آموزشی و سلامت نقش ویژه‌ای ایفا کرده است.

وی افزود: بسیج نقش مهمی در جنگ تحمیلی داشت و اگر بسیج نبود، سرنوشت جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.

ملاحسینی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تعهد کاری افراد اعلام کرد: ارزش‌گذاری شهرداری مبتنی بر رضایتمندی مردم است و اگر این رضایتمندی اتفاق بیافتد، دینی که بر گردن داریم، به انجام رسانده‌ایم.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان کشور از ظرفیت بسیج استفاده کنند، مسائل و مشکلات جامعه ما حل می شود.

مدیرعامل سازمان بسیج شهرداری تبریز با بیان اینکه باید مجموعه شهرداری و به خصوص فرماندهان پایگاه های مناطق مشارکت جدی در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان داشته باشند، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان طوری باشد که برنامه آن نمود عینی داشته و این فضاسازی‌ها مبتنی بر پیام و محتوای وصیت نامه شهدا و فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقا سرایی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا نیز در این مراسم اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳ تفکر بسیج را در حوزه علمیه نجف مطرح کرده و آن را ابزار ولایت فقیه معرفی کرد.

وی افزود: به تعبیر امام، بهترین راهکار مقابله با دشمن، تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی بود که محدود به ایران نشده و در کشورهای منطقه نیز تسری یافته است.

سرایی با بیان اینکه بزرگترین وظیفه سازمان بسیج شهرداری تبریز تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی خستگی‌ناپذیری است و باید کادر قدرتمندی در سازمان بسیج شهرداری تبریز تربیت شود.  

وی با اشاره به چهار موهبت الهی برای مردم ایران اضافه کرد: امام، نهضت اسلامی، مردم و دشمنی بزرگ به نام آمریکا چهار موهبت الهی به مردم ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره ه برگزار کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی نیز گفت: در کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان، باید سرداران شهید آذربایجان برجسته شود و تلاش کنیم این کنگره پیام انقلاب اسلامی را به نسل های سوم و چهارم انقلاب برساند.

وی افزود: المان‌های ماندگار مرتبط با سپاه عاشورا و سرداران شهید آذربایجان در سطح شهر نصب شود که باقیات الصالحاتی برای شهرداری تبریز است.  

همایش بزرگ بسیجیان شهرداری تبریز پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌آقای سرایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا و بسیجیان شهرداری تبریز با مشارکت شهردری منطقه ۳ و سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار شد.