سردیس مفاخر آذربایجان در باغ گلستان نوسازی شد
سردیس مفاخر آذربایجان در باغ گلستان نوسازی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور نوسازی و بهسازی سردیس های مشاهیر آذربایجان در باغ گلستان، عوامل زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه ۸ اقدام به رنگ آمیزی این سردیسها کردند. به گزارش شهریار، حمید پایدار مسئول زیباسازی شهرداری منطقه ۸ در این خصوص گفت: به دلیل تخریب بخشی از سردیس های موجود در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور نوسازی و بهسازی سردیس های مشاهیر آذربایجان در باغ گلستان، عوامل زیباسازی معاونت خدمات شهری منطقه ۸ اقدام به رنگ آمیزی این سردیسها کردند.

به گزارش شهریار، حمید پایدار مسئول زیباسازی شهرداری منطقه ۸ در این خصوص گفت: به دلیل تخریب بخشی از سردیس های موجود در باغ گلستان، کار بازسازی و رنگ آمیزی سردیسهای باغ گلستان را اجرایی نموده و به زودی تکمیل خواهیم نمود.

وی  هدف از این کار را معرفی شایسته مشاهیر و مفاخر آذربایجان دانسته و اعلام کرد: سعی ما بر این است با ترمیم و پاکسازی مجسمه مشاهیر و مفاخر آذربایجان، گامی موثر در اطلاع رسانی شهروندان و گردشگران  برداشته شود.

فضاسازی و نصب بنرهای حمایت از غزه در محدوده شهرداری منطقه ۸

همزمان با اعلام عزای عمومی در کشور، شهرداری منطقه ۸ اقدام به فضاسازی و نصب بنرهای حمایت از مردم بی پناه غزه در محدوده مرکزی شهر نمود.

این اقدام همزمان با اعلام عزای عمومی در کشور و اعلام همبستگی ملت ایران با مردم غزه، توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز صورت پذیرفته و معابر اصلی منطقه، با بنرها و پرچم های مشکی فضاسازی شد.

شهرداری منطقه ۸، در راستای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و همچنین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران غیرنظامیان اقدام به فضاسازی محیطی محدوده مرکزی شهر کرده است.