اجرای پویش حمایتی «امید» و جمع آوری صدها اقلام ضروری برای سالمندان کم‌برخوردار منطقه ۱۹
اجرای پویش حمایتی «امید» و جمع آوری صدها اقلام ضروری برای سالمندان کم‌برخوردار منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: با مشارکت اعضای کانون های محلی اداره سلامت، خیرین و گروه های مردم نهاد در یک اقدام داوطلبانه و خودجوش پویش امید در راستای حمایت و تأمین اقلام ضروری سالمندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی افزود: با مشارکت اعضای کانون های محلی اداره سلامت، خیرین و گروه های مردم نهاد در یک اقدام داوطلبانه و خودجوش پویش امید در راستای حمایت و تأمین اقلام ضروری سالمندان کم برخوردار در سرای محله شریعتی شمالی اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این پویش ضمن شناسایی سالمندان کم برخوردار نسبت به بررسی نیازهای آنها، خدمات سلامت محور شامل کنترل فشار خون و قندخون و معرفی به پزشک به صورت ویزیت رایگان انجام می شود.

اخگر پور با اشاره به جمع آوری صدها اقلام ویژه سالمندان کم برخودار افزود: در این اقدام خداپسندانه البسه، ملحفه، پتو، سبد کالا، وسایل مورد نیاز برای نگهداری سالمندان بیمار و … در بین سالمندان نیازمند توزیع و مابقی به آسایشگاه کهریزک اهدا خواهد شد.

به گفته این مسئول شهروندان می توانند کمک های انسان دوستانه خود را به سرای محله شریعتی شمالی و یا به مسئولان خانه های سلامت در محلات نواحی تحویل دهند.

معاون اجتماعی و فرهنگی یاد آور شد: پیش از این اقلامی چون عصاء، عینک، ویلچر، کفش، دارو، میوه شب یلدا سبد، کالا خوراکی از جمله برنج، روغن، حبوبات و … در بین سالمندان و سایر اعضای کانون های سلامت نیازمند به کمک اهدا شده است.

انتهای پیام /