نگاه بین‌المللی شهرداری در حوزه تبلیغات، برند اصفهان را پررنگ می‌کند
نگاه بین‌المللی شهرداری در حوزه تبلیغات، برند اصفهان را پررنگ می‌کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر کشانی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در نشست شهراندیشی با موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان که به میزبانی اتاق بازرگانی و با حضور شهراندیشان و فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به پیشنهاد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر کشانی امروز _سه‌شنبه دهم بهمن_ در نشست شهراندیشی با موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان که به میزبانی اتاق بازرگانی و با حضور شهراندیشان و فعالان اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به پیشنهاد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد، در این راستا اتاق اصفهان اقدام پژوهشی روی بودجه انجام داد که گزارش آن در نشست ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نظرات فعالان اقتصادی مفید برای تدوین بودجه شهر است، افزود: اصفهان یک شهر بین‌المللی است و نباید آن را با شهرهای کشور، بلکه در سطح بین‌الملل و حتی شهرهای جهان و رقیب مقایسه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان درخواست کرد: در رویکرد حوزه بین‌الملل شهرداری تجدیدنظر شود، همچنین شهرداری نگاه بین‌المللی در حوزه تبلیغات داشته باشد تا برند اصفهان پررنگ‌تر شود، در این راستا می‌طلبد که شهرداری اعتبارات و بودجه خود را در حوزه بین‌الملل مشخص کند.

کشانی ادامه داد: اصفهان به‌عنوان شهر موزه نیازمند چندین موزه است که امیدواریم در آینده ساختمان استانداری و شهرداری در مرکز شهر به موزه تبدیل شود.