موافقت اعضای شورای اسلامی با برپایی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز
موافقت اعضای شورای اسلامی با برپایی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی جهت مشارکت در برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز با قید یک فوریت، موافقت کردند. به گزارش شهریار، یکصد و چهل و هشتمین شورای اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی جهت مشارکت در برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و برپایی موکب جنت الحسین شهرداری تبریز با قید یک فوریت، موافقت کردند.

به گزارش شهریار، یکصد و چهل و هشتمین شورای اسلامی شهر صبح امروز با حضور اکثریت اعضا و شهردار تبریز آغاز و در ابتدای جلسه با آرا شورا، اعضای کمیسیون‌های تخصصی برای سومین سال از دور شششم، انتخاب و معرفی شدند.

در این جلسه، لایحه شهرداری تبریز در خصوص مساعدت مالی به شورای اسلامی شهرستان تبریز با قید یک فوریت به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

همچنین لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت مالی جهت مشارکت در برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان و برپایی  موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز بررسی و  با قید یک فوریت مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

لایحه شهرداری تبریز در خصوص برگزاری مناقصه پیمان‌های امور خدماتی و تنظیف شهرداری تبریز به یک شرکت تعاونی مجاز با قید دو فوریت به شورا اعلام وصول شد.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این خصوص با بیان اینکه مدت پیمان‌های شهرداری به اتمام رسیده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه، تعطیلات تابستانی شورا در پیشرو است، پیشنهاد می شود برای از دست ندادن زمان، این لایحه به تصویب برسد و در نهایت یک فوریت لایحه تصویب و به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع داده شد.

 لایحه شهرداری تبریز در خصوص اهدای عوارض و تقسیط جرائم یک ملک مسکونی یکی دیگر از دستور جلسات امروز بود که به صورت عادی اعلام وصول شد.

همچنین لایحه شهرداری مبنی بر تجویز واگذاری اجرای پروژه فیبرنوری تبریز با موضوع طراحی، تامین تجهیزات، اجرا، ترمیم حفاری و موارد دیگر با شرکت ایرانسل بررسی و با قید یک فوریت با اکثریت آراء به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.