نورپردازی میدان مادر شهرک پرتو انجام شد
نورپردازی میدان مادر شهرک پرتو انجام شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه معابر شهری و خیابان‌ها محل اصلی رفت و آمد افراد است و از شریان‌های ارتباطی مهم به شمار می‌روند؛ اظهار کرد: در این میان نکته حائز اهمیت این است که چگونه می‌توان خیابان‌ها را تبدیل به فضای امن، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه معابر شهری و خیابان‌ها محل اصلی رفت و آمد افراد است و از شریان‌های ارتباطی مهم به شمار می‌روند؛ اظهار کرد: در این میان نکته حائز اهمیت این است که چگونه می‌توان خیابان‌ها را تبدیل به فضای امن، سرزنده و جذاب کرد که در ساعات شب نیز مورد استفاده عابران پیاده و سواره قرار گیرد.

وی افزود: یکی از نقاطی که شهروندان نسبت به نورپردازی آن مطالبه داشتند، میدان مادر شهرک پرتو بود که ساکنان آن نسبت به تاریکی و نداشتن نورپردازی آن گلایه‌مند بودند و درخواست توجه بیشتر به این نقطه از شهر داشتند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: در پی بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از شهرک پرتو، بر نورپردازی و زیبایی فضای شب در این شهرک تاکید شد، از این‌رو مدیریت منطقه دو نورپردازی ویژه‌ای در میدان مادر شهرک پرتو انجام داد.

طبیبی گفت: بر همین اساس نورپردازی لوستر نوری پایه دکوراتیو شش متری با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در این میدان و حاشیه ۵۰ متری دورتادور آن انجام شد.

وی تصریح کرد: معتقدیم نورپردازی خیابان‌های شهری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فضاهای شهری می‌تواند در ارتقای کیفیت زیبایی شناختی در خیابان‌های شهری مؤثر باشد، بر همین اساس به این خواسته شهروندان توجه و هر محله‌ای نیاز به نورپردازی داشته باشد را انجام می‌دهیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اضافه کرد: سال گذشته نیز نصب ۱۶ لوستر نوری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در خیابان شهیدان غربی بازتاب گسترده و رضایت‌بخشی بین شهروندان محلات منطقه دو داشت، به‌طوری که اهالی خیابان شهیدان شرقی نیز متقاضی نصب لوستر نوری در این خیابان شدند.

طبیبی اضافه کرد: نورپردازی چندین محله منطقه دو از جمله حاشیه پارک قلمستان، ساختمان شهرداری در محل میدان واعظ در دستور کار نورپردازی قرار گرفته است.