برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی شهرداری منطقه ۷
برگزاری جلسه قرارگاه اجتماعی شهرداری منطقه ۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این نشست با حضور فرمانده پایگاه۱۱مواد مخدر، روسای کلانتری های محدوده منطقه، رییس اجرائیات و مدیر بهزیستی منطقه، رییس مرکز بهداشت شمال تهران، روسای اورژانس منطقه۷، هلال احمر، کمیته امداد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محسن راجی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این نشست با حضور فرمانده پایگاه۱۱مواد مخدر، روسای کلانتری های محدوده منطقه، رییس اجرائیات و مدیر بهزیستی منطقه، رییس مرکز بهداشت شمال تهران، روسای اورژانس منطقه۷، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دبیرمجمع خیرین منطقه، گروه های جهادی و مدیران شهری در راستای ایجاد و تداوم هم افزایی و تعامل بین دستگاه های متولی و استفاده از ظرفیت های محلی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این نشست ضمن بررسی فضاهای بی دفاع شهری، بر شناسایی کلونی ها و پاتوق های معتادین متجاهر و کارتن خواب ها تاکید و مقرر شد شناسایی این فضاها و افراد توسط شهرداران نواحی صورت پذیرد. انجام غربالگری توسط بهزیستی و جمع آوری معتادین متجاهر و ساماندهی و انتقال به کمپ های ترک اعتیاد را کلانتری و شهرداری منطقه عهده دار باشند. همچنین شناسایی، رصد و راستی آزمایی دقیق املاک پلاک قرمز نیز توسط شهرداران نواحی انجام و سپس به کلانتری اعلام شود.

معاون شهردار منطقه ۷ خاطرنشان کرد: در این جلسه دادستانی در مورد تعامل با شهرداری و کلانتری در جهت صدور احکام و گروه های جهادی نیز جهت کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و ساماندهی معتادین متجاهر اعلام آمادگی کردند و دبیر مجمع خیرین از تامین هزینه های ترک و بستری معتادین و کمک به خانواده های آسیب دیده گزارشی را ارائه کرد.

انتهای پیام/