نقش اثرگذار مردم بر تحول‌آفرینی در مجلس
نقش اثرگذار مردم بر تحول‌آفرینی در مجلس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات و حضور مردم اظهار کرد: با توجه به تحولات و اتفاقات بین المللی و ضرورت اهمیت حفظ استقلال، تقویت ساختارهای درونی و جبران نقص‌ها ما نیازمند قانون خوب و قانون‌گذار خوب هستیم. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات و حضور مردم اظهار کرد: با توجه به تحولات و اتفاقات بین المللی و ضرورت اهمیت حفظ استقلال، تقویت ساختارهای درونی و جبران نقص‌ها ما نیازمند قانون خوب و قانون‌گذار خوب هستیم.

وی افزود: اگر مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و افرادی را انتخاب کنند که واجد شرایط لازم جهت در کنارهم قرار گرفتن برای سیاست‌گذاری، تدوین قانون و همچنین نظارت بر قوه مجریه باشند؛ از نظر بسیاری موارد می تواند خیالمان برای حل مسائل کشور در چهار سال آینده راحت باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مردم با دیدگاه های مختلف در کنار یک دیگر در ایران اسلامی زندگی می کنند؛ اینکه در فضای مجازی عده ای سخنان یک مجری سیما را تکرار می‌کنند که «هرکس نمی پسندد، برود»؛ در مقابل عده ای معتقد هستند که اینجا وطن ماست و ما ایستادیم و نمی‌رویم، و کسانی که ایستاده اند و نمی خواهند بروند، اتفاقا باید برای سرنوشت خودشان تعیین کنندگی داشته باشند.

نادعلی با اشاره به پیشرفت، ارتقاء و تحول در مسیر قله های کشور تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که کدام اشخاص می توانند شرایط پیشرفت کشور به سمت قله‌ها را رقم بزنند.

وی گفت: گاهی در مجلس شورای اسلامی یک جریان فکری می‌تواند اثرگذار باشد و گاهی لزوما یک مدیر اجرایی خوب نمی‌تواند نماینده خوبی برای مجلس شورای اسلامی باشد و یا ممکن است فردی که چندین دوره نماینده مجلس باشد و حائز شرایط تحول‌آفرینی نباشد لزومی نداشته باشد مجددا نماینده شود و یا بر عکس این موضوع؛ و بر این مبنا هرچه مردم به داوطلب بهتری رای بدهند نتیجه بهتری برای مجلس شورای اسلامی رقم می خورد و اینگونه مردم در تحول آفرینی می‌توانند نقش ایفا کنند.

انتهای پیام/