نصب پلاک قهرمانی سردرب منازل مدال آوران ورزشی تبریز
نصب پلاک قهرمانی سردرب منازل مدال آوران ورزشی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان مبنی بر نصب پلاک قهرمانی به سردرب منازل، ورزشکاران دارنده مدال قهرمانی المپیک، جهانی، آسیایی، پارالمپیک و پاراآسیایی موافقت کردند. به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه خود اقدام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان مبنی بر نصب پلاک قهرمانی به سردرب منازل، ورزشکاران دارنده مدال قهرمانی المپیک، جهانی، آسیایی، پارالمپیک و پاراآسیایی موافقت کردند.

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه خود اقدام به بررسی مصوبه کمیسیون ورزش و جونان در خصوص نصب پلاک قهرمانی به سردرب منازل، ورزشکاران دارنده مدال قهرمانی المپیک، جهانی، آسیایی، پارالمپیک و پاراآسیایی کرده و در نهایت این مصوبه به تصویب شورا رسید.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه با بیان اینکه طرح نصب پلاک قهرمانی توسط کمیته ملی المپیک جهموری اسلامی اجرا می‌شود، اظهار کرد: این اقدام مبارک با هدف تجلیل از قهرمانان نام آور در کلانشهر تهران نیز آغاز شده است.

پرویز هادی پیشنهاد دهنده این طرح با اشاره به اینکه شناسایی این قهرمان ها توسط اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی انجام خواهد شد، تصریح کرد: پلاک قهرمانی توسط باشگاه شهرداری تبریز تهیه و با مساعدت مناطق دهگانه بر سردرب مدال آوران تبریز نصب خواهد شد. این اقدام در راستای ارج نهادن به ورزشکاران و قدردانی از این قشر انجام خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم زعفرانچی‌لر عضو دیگر شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه تجلیل از نخبگان در رشته های مختلف در دنیا مرسوم است، گفت: پیشنهاد می دهم، امر تجلیل از نخبگان به دبیرخانه همایش چهره‌های ماندگار محول شود تا در انتخاب نخبگان توازن شهری رعایت شده و موجب گلایه مندی نخبگان در رشته های متنوعی همچون خطاطی، نقاشی و … نشود.

در نهایت اکثریت اعضای شورای اسلامی با این مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورا با لحاظ آیین نامه حمایت از قهرمانان، موافقت کردند.