توزیع یک هزار و ۲۵۶ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر
توزیع یک هزار و ۲۵۶ تن آسفالت در معابر منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع یک هزار و ۲۵۶ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان و در راستای ارتقاء کیفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از توزیع یک هزار و ۲۵۶ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان و در راستای ارتقاء کیفی معابر طبق برنامه ریزی و نیازسنجی های انجام یافته با رعایت عدالت اجتماعی، شهرداری منطقه ۱۰ طی هفته گذشته اقدام به توزیع  یک هزار و ۲۵۶ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه کرده است.

وی با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور اظهار داشت: مسیر خیابان شمس تبریزی، کوچه رافضی خیابان وحدت، کوچه پنجم ۱۶ متری شهید مدنی، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است و حدودا یک هزار و ۲۲۰ تن آسفالت در این عملیات توزیع شد.

زارعی در ادامه نیز از توزیع ۳۶ تن آسفالت توسط کارگاه امانی خبر داد و گفت: این میزان آسفالت نیز به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین در مسیر خیابان ایده لو، خیر بانو، عارف و کوچه چلبیانلو خلیل آباد توزیع شده است.