پیشرفت فیزیکی عملیات بهسازی بازارچه میلاد ولیعصر تبریز
پیشرفت فیزیکی عملیات بهسازی بازارچه میلاد ولیعصر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از پیشرفت فیزیکی عملیات بهسازی بازارچه میلاد و بهره برداری آن طی روزهای آینده خبر داد. به گزارش شهریار، مهدی کیانی از پیشرفت فیزیکی بهسازی بازارچه میلاد ولیعصر خبر داد و گفت: در راستای بهره مندی شهروندان خصوصاً اهالی محله ولیعصر از خدمات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از پیشرفت فیزیکی عملیات بهسازی بازارچه میلاد و بهره برداری آن طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شهریار، مهدی کیانی از پیشرفت فیزیکی بهسازی بازارچه میلاد ولیعصر خبر داد و گفت: در راستای بهره مندی شهروندان خصوصاً اهالی محله ولیعصر از خدمات این سازمان، عملیات بهسازی این بازارچه طی روزه های آینده به اتمام رسیده و در مهر ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

کیانی با تاکید بر لزوم توسعه کیفی و کمی بازارچه های میوه و تره بار گفت: برای خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان و با بستر سازی مناسب و همکاری شهرداری های مناطق نسبت به راه‌ اندازی بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر، اقدام خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بازارچه میوه و تره بار میلاد با متراژ ۳۶۵ متر مربع واقع در خیابان رودکی ولیعصر طی روزهای آتی آماده ارائه خدمات به شهروندان می شود.

مهدی کیانی همچنین از احیای میدان خشکبار تبریز و اقدامات اجرایی انجام گرفته در این میدان خبر داد و گفت: آسفالت ریزی و لکه گیری میدان خشکبار به اتمام رسیده و عملیات عمرانی همچون بازسازی نمازخانه، سرویس بهداشتی، نصب دوربین های مدار بسته و استقرار کانکس خدماتی در این میدان در حال انجام می باشد.

کیانی با اشاره به پتانسیل بالا و محل مناسب میدان خشکبار گفت: به منظور ساماندهی و ایجاد هفته بازار در این میدان، محل های مورد نظر در مساحت ۲۵۰۰ متر مربع خط کشی و اقدامات اجرایی آن انجام شده است.