سنگفرش کوچه پستخانه قدیم تکمیل شد
سنگفرش کوچه پستخانه قدیم تکمیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر، از ابتدای شهریور عملیات کفسازی کوچه پستخانه قدیم را آغاز کرده و با اجرای پر سرعت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر، از ابتدای شهریور عملیات کفسازی کوچه پستخانه قدیم را آغاز کرده و با اجرای پر سرعت عملیات، این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی این پروژه را در راستای ارتقاء کیفی معابر مرکزی شهر دانسته و افزود: تلاش داریم با توسعه معابر پیاده راهی و نوسازی سنگفرش پیاده رو ها، منطقه تاریخی فرهنگی تبریز ساماندهی و با بافت تاریخی شهر همگون سازی شود.

شهردار منطقه ۸ افزود: شهرداری منطقه ۸ به دلیل واقع شدن در محدوده مرکزی و تاریخی شهر، همه روزه میزبان  شهروندان و  گردشگران گرامی بوده که رسیدگی و ساماندهی به این منطقه، اولویت اساسی شهرداری منطقه ۸ تبریز است.

شایان ذکر است، کوچه تاریخی پستخانه قدیم در مجاورت پاساژ امت واقع شده است که حد فاصل خیابان شریعتی تا محققی غربی قرار دارد و شهرداری منطقه ۸ در راستای ساماندهی این کوچه عملیات کف‌سازی و بهسازی این کوچه را اجرایی و تکمیل کرده است.