لزوم توجه به محله‌محوری در بندرعباس
لزوم توجه به محله‌محوری در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای ششم با نگاه حمایتی نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر فعالیت خود را آغاز کرده است و بر همین اساس، سیاست‌ها و اقدامات مختلفی را سرلوحه سیاست‌گذاری‌های خود قرار داده است که جلسات پای حرف مردم در مساجد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

احمد کناری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای ششم با نگاه حمایتی نسبت به مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر فعالیت خود را آغاز کرده است و بر همین اساس، سیاست‌ها و اقدامات مختلفی را سرلوحه سیاست‌گذاری‌های خود قرار داده است که جلسات پای حرف مردم در مساجد و محلات سطح شهر با این رویکرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خود را متعهد می‌دانیم که ظرفیت و بودجه شهر را به سمت مسائل واقعی مردم سوق دهیم و تاکید داریم که این نگاه باید به همراه تعریف پروژه‌های زودبازده با نظر خود اهالی محلات تجلی یابد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: شهرداری در این دوره مدیریت شهری با توجه به وجود ۴۳ درصد بافت فرسوده در بندرعباس تلاش می‌کند پروژه‌ها را به سطح محلات ببرد و تعریف پروژه مطابق با درخواست و نظرات مردمی باشد تا رضایتمندی عمومی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت شهروندان در اداره شهرها بر پایه محله‌محوری به رفع سریع مشکلات شهری کمک می‌کند، گفت: با تشکیل کارگروهی با عنوان شورایارها یا شورای اجتماعی محلات در هر محله می‌توان محله‌محوری را در بندرعباس ایجاد کرد.

کناری‌نژاد خاطرنشان کرد: در این خصوص نیاز است که به اختیارات شوراهای اسلامی شهر افزوده شود و مدیریت یکپارچه شهری در بندرعباس شکل گیرد.