نصب سردیس زنده یاد استاد علی حریرچی در مقبره الشعرای تبریز
نصب سردیس زنده یاد استاد علی حریرچی در مقبره الشعرای تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نصب سردیس زنده یاد استاد علی حریرچی در مقبره الشعرای تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم اجرای عملیات طراحی، ساخت و نصب سردیس و پیکره مفاخر و مشاهیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از نصب سردیس زنده یاد استاد علی حریرچی در مقبره الشعرای تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اعلام این خبر، گفت: در راستای تداوم اجرای عملیات طراحی، ساخت و نصب سردیس و پیکره مفاخر و مشاهیر ادبی استان در شهر عزیزمان تبریز، سردیس زنده یاد استاد علی حریرچی بعد از طراحی و ساخت در مقبره الشعرای تبریز نصب شد.

وی استاد حریرچی را شاعر و ادیبی گرانقدر توصیف کرد که قبر شریف آن اندیشمند بزرگ در محل مقبره الشعرای تبریز راقع شده است و در راستای معرفی بیشتر و گرامیداشت یاد و خاطره آن ادیب و استاد ارزنده، سردیس وی بعد از طراحی، ساخت و نصب شد.

شایان ذکر است سردیس استاد علی حریرچی به سفارش سازمان سیما، منظر و فضای سبز و توسط استاد هنرمند داود مستوفی‌زاده ساخته شده است.