تجلیل شهردار تبریز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس 
تجلیل شهردار تبریز از جانبازان هشت سال دفاع مقدس 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، شهردار تبریز از جمعی از جانبازان روشندل و رزمنده دفاع مقدس تجلیل کرد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل، ایثارگران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، شهردار تبریز از جمعی از جانبازان روشندل و رزمنده دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در دیدار با جمعی از جانبازان روشندل، ایثارگران و جانبازان را نماد صبر، اراده و از جان‌گذشتگی دانست و گفت: مردم همیشه قدردان ایثارگری و از جان‌گذشتگی این عزیزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه استواری و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدا، جانبازان و ایثارگران است، جانبازان را یادگاران ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

در این دیدار شهردار تبریز از جانبازان روشندل سرافراز اسلام حسن دستگیرزاده، حاج خسرو سلیمی نیا، ناصر شهابی، ابوالفضل غلامی و یداله بیرامی و همچنین جانباز و رزمنده سرافراز اسلام علیرضا اسدزاده تجلیل کرد.