در حوزه مدیریت شهری هیچ بن‌بستی وجود ندارد/ از مدیران ریسک‌پذیر حمایت می‌کنیم
در حوزه مدیریت شهری هیچ بن‌بستی وجود ندارد/ از مدیران ریسک‌پذیر حمایت می‌کنیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان اظهار کرد: تمام ارکان حاکمیت در استان کرمان بایستی در جهت داشتن یک شهر زیبا و درخور شأن پایتخت مقامت جهان اسلام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر کرمان اظهار کرد: تمام ارکان حاکمیت در استان کرمان بایستی در جهت داشتن یک شهر زیبا و درخور شأن پایتخت مقامت جهان اسلام به مجموعه شهرداری کمک کنند.

وی افزود: دستگاه قضائی استان کرمان این آمادگی را دارد با مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت رفع مشکلات مردم همکاری نماید و هرکجا لازم باشد حمایت حقوقی و قضائی می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مردم نیازمند یک فضای بانشاط و شاد در شهر هستند، تصریح کرد: توجه به مبلمان شهری، فضای سبز مناسب و نظافت شهری از انتظارات به حق مردم و اولیه مردم از مجموعه شهرداری است که باید به آن توجه شود.

وی ادامه داد: در تحقیقات علمی در حوزه جرم شناسی نیز ثابت شده است؛ در هر شهری که به فضاسازی محیطی و زیباسازی شهری توجه بیشتری شده است در آن منطقه میزان جرایم خشن به نسبت سایر اماکن کمتر است.

حجت‌الاسلام حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک اعیاد پیش رو گفت: ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان سه ماه بزرگ و سرنوشت‌ساز برای هر فرد مسلمانی است و باید از فیوضات این ماه‌های بهره‌مند شویم.

وی ضمن تبریک انتصاب آقای محسن تویسرکانی به عنوان شهردار جدید کرمان، گفت: در این روز گرامی که مصادف است با شب لیله‌الرغائب آرزو می‌کنیم همه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم موفق و مؤید باشند.

رئیس شورای قضائی استان کرمان از زحمات آقای سعید شعرباف شهردار سابق کرمان نیز قدردانی کرد و گفت: ایشان جوانی انقلابی، مؤمن و و علاقه مند به کار بودند و امیدواریم که در هرکجا هستند موفق باشند.

وی وجود نیروی بومی در رأس مجموعه شهرداری به‌دلیل اینکه به امورات شهر آگاه‌تر است را مهم برشمرد و افزود: آقای محسن تویسرکانی از مدیران خوش‌نام، مؤمن و پرانرژی در بازرسی کل استان کرمان بودند و خوشبختانه با توجه به سمت‌های وی در بازرسی استان، وی نسبت به مسائل شهری و شهرداری آشنایی کامل دارند.

حجت‌الاسلام حمیدی به حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: نظارت بر شهردار و مجموعه شهرداری از وظایف شوراست و این شورا وظیفه دارد ریل‌گذاری خوبی داشته باشد تا شهردار و مجموعه شهرداری بتوانند قطار شهری را به حرکت درآورند و به مقصد که همان خدمت به مردم است برساند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تأکید کرد: در حوزه مدیریت شهری هیچ بن‌بستی وجود ندارد و نباید اجازه دهیم برخی اختلاف‌نظرها که در هر شورایی امری طبیعی است فرصت خدمت رسانی به مردم را از آن مجموعه بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات مردم و مسئولان از شهردار جدید و مجموعه شهرداری بالاست و شهرداری برای پیشبرد وظایف و کارهای خود نیازمند حمایت و پشتیبانی قوی شورای شهر است و این جز با اتفاق‌نظر حداکثری اعضای شورای شهر محقق نمی‌گردد.

حجت‌الاسلام حمیدی بر هم‌صدایی و همفکری شورای شهر با شهرداری تأکید کرد و گفت: بایستی در یک فضای آرام و علمی کارها را به‌صورت جهادی پیش برد.

وی عنوان کرد: شهر کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام و به‌واسطه مرقد سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور گردشگران داخلی و خارجی از موقعیت خاصی برخوردار است.

رئیس دادگستری یادآور شد: اولین موضوعی که چشم هر مهمانی را به خود جلب می‌کند وضعیت مبلمان شهری، نظافت و فضای سبز شهر کرمان است که باید تدابیر لازم در این رابطه اندیشیده شود و آبروی کرمان حفظ شود.

به گزارش ایمنا، در ابتدای این نشست نادری رئیس شورای شهر کرمان و محسن تویسرکانی در خصوص مسائل حوزه شهری صحبت کردند.