معرفی واحدهای برتر آموزشی از طرف اداره‌کل دفتر نوسازی و تحول اداری
معرفی واحدهای برتر آموزشی از طرف اداره‌کل دفتر نوسازی و تحول اداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز واحدهایی که برترین عملکرد در حوزه آموزش را در ۱۰ ماه سال جاری داشته اند، معرفی کرد. به گزارش شهریار، یعقوب انصاری گفت: حسب دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، دوره های آموزشی گروه های مختلف شغلی مجموعه شهرداری تبریز با بهره […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز واحدهایی که برترین عملکرد در حوزه آموزش را در ۱۰ ماه سال جاری داشته اند، معرفی کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب انصاری گفت: حسب دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، دوره های آموزشی گروه های مختلف شغلی مجموعه شهرداری تبریز با بهره گیری از اساتید متخصص هر حوزه با جدیت و بر مبنای تقویم آموزشی مدون برگزار می شود و در این میان، واحدهای مختلف مجموعه، همکاری شایسته ای با گروه آموزش این اداره کل داشته اند.

وی افزود: سازمان بسیج شهرداری، سازمان حمل و نقل ریلی، معاونت فنی و عمرانی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، اداره کل حراست (حفاظت فیزیکی)، معاونت حمل و نقل و ترافیک و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی، عملکرد درخشانی در حوزه آموزش داشته و به ترتیب، حائز رتبه های برتر در این زمینه شده اند.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد حوزه های مختلف بر اساس میزان درخواست دوره های آموزشی تخصصی و همچنین همکاریهای لازم در برگزاری دوره ها انجام یافته و ضمن تقدیر و تشکر از مدیران ارشد و کارشناسان آموزش حوزه های برتر، امیدواریم جدیت واحدهای آموزشی مجموعه های مختلف شهرداری در سال آتی نیز تداوم داشته باشد.

انصاری در پایان گفت: تدوین تقویم آموزشی سال آینده در حال انجام است و واحدهای مختلف می توانند نیازهای آموزشی خود را به این اداره کل اعلام کنند تا در برنامه آموزشی سال بعد لحاظ شود.