شهرداری خدمات خود را محترمانه و بدون منت به مردم ارائه دهد
شهرداری خدمات خود را محترمانه و بدون منت به مردم ارائه دهد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ با تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از مباحثی که در مقاطعی به آن اشاره شده تکریم ارباب رجوع است که باید در کل مجموعه مدیریت شهری به صورت ویژه تسری پیدا کند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه هشتم بهمن_ با تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از مباحثی که در مقاطعی به آن اشاره شده تکریم ارباب رجوع است که باید در کل مجموعه مدیریت شهری به صورت ویژه تسری پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرداری روزانه ۳۷۰ خدمت به شهروندان ارائه می‌کند، گفت: این خدمات باید محترمانه و بدون منت باشد، از شهردار می‌خواهیم که نسبت به این موضوع عنایت ویژه داشته باشد و برای کارکنانی که به این امر توجه دارند پاداش ویژه در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی مباحث قانون مشخصی ندارد، اما بین مردم و شهرداری وجود دارد، از این‌رو از شهردار می‌خواهم در چنین شرایطی نگاهش به سمت مردم باشد تا مشکلات آن‌ها با دید مثبت رفع شود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های زیادی در شهر بدون سر و صدا در حال انجام است، اما شاهد هستیم که بعضی مواقع در شهرداری کل خدمات زیر سوال می‌رود که لازم است به این موضوع توجه داشت.