دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام صادق فلاحی و گوران لباسی
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام صادق فلاحی و گوران لباسی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، در آستانه اولین سالگرد شهادت خلبانان شهید، صادق فلاحی و علیرضا حنیفه‌زاد، شهردار تبریز به همراه رئیس و یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام صادق فلاحی و گوران لباسی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

در آستانه اولین سالگرد شهادت خلبانان شهید، صادق فلاحی و علیرضا حنیفه‌زاد، شهردار تبریز به همراه رئیس و یک عضو دیگر شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام صادق فلاحی و گوران لباسی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده‌های شهیدان والامقام صادق فلاحی و گوران لباسی  دیدار و گفتگو کرد.

شهردار تبریز در این دیدارها، شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگر صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان مدیران کشور هستند و قطعا مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.  

یعقوب هوشیار گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی یکایک شهدای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان می‌داند و در این راه تمام توان و ظرفیت خود را به‌کار خواهد بست.

هوشیار یادآور شد: علاوه بر اینکه بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.   

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده‌های شهیدان صادق فلاحی و گوران لباسی   قدردانی کرد.

خلبان شهید صادق فلاحی متولد سال ۱۳۶۰ مرودشت در استان فارس، در دوم اسفند سال ۱۴۰۰ در تبریز به همراه شهید علیرضا حنیفه‌زاد پس از برخاستن از باند پرواز پایگاه دوم شکاری شهید فکوری دچار نقص فنی شده و کنترل هواپیما را از دست می‌دهند که با جانفشانی و ایثار جان خود  و جهت پیشگیری از فرود هواپیما در منطقه مسکونی،   در منطقه‌ای خلوت سقوط می‌کنند.

شهید گوران لباسی متولد یکم فروردین سال ۱۳۶۲ در سقز در تاریخ ۲۶ مهر سال ۱۳۶۷ در شهر سقز و در اثر اصابت نارنجک تفنگی به فیض شهادت نایل آمد.