یاریگران اجتماعی محلات شهر در منطقه ۹ اصفهان گردهم می‌آیند
یاریگران اجتماعی محلات شهر در منطقه ۹ اصفهان گردهم می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سیدسلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پژوهشی سال ۹۹ توسط معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان انجام شد و از طریق آمارنامه و انجام تحقیقات، بعضی معضلات محلات شهر اصفهان استخراج شد. وی افزود: در این پژوهش برای رفع هر یک از این معضلات راهکارهایی پیشنهاد شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سیدسلمان قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پژوهشی سال ۹۹ توسط معاونت اجتماعی شهرداری اصفهان انجام شد و از طریق آمارنامه و انجام تحقیقات، بعضی معضلات محلات شهر اصفهان استخراج شد.

وی افزود: در این پژوهش برای رفع هر یک از این معضلات راهکارهایی پیشنهاد شده است که در هر منطقه با حضور یاریگران اجتماعی محلات بررسی می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: حدود ۲۰۰ نفر از فعالان فرهنگی اجتماعی این منطقه شامل فعالان فرهنگی، ائمه جماعت مساجد، فرماندهان بسیج خواهران و برادران، معتمدان محلی و افرادی که در زمینه رفع معضلات اجتماعی صاحب ایده هستند، امروز _یکشنبه دهم دی_ در مجموعه فرهنگی امام خمینی (ره) واقع در خیابان نبوی‌منش به‌عنوان یاریگران اجتماعی محلات شهر در منطقه ۹ اصفهان حضور پیدا می‌کنند.

قاضی‌عسگر گفت: این افراد در آینده در جلسات تخصصی و کارگاه آموزشی کمک می‌کنند تا هدف رفع معضلات اجتماعی محقق شود.