مشکل سوخت رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار باید از مبادی قانونی رفع شود
مشکل سوخت رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار باید از مبادی قانونی رفع شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی صبح امروز _شنبه بیست‌وپنجم آذر_ در مراسم تقدیر از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار اصفهان اظهار کرد: هفته حمل‌ونقل بهانه‌ای شد تا امروز جلسه‌ای را با حضور فعالان این عرصه به ویژه افرادی که در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری در سطح شهر اصفهان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی عبدالهی صبح امروز _شنبه بیست‌وپنجم آذر_ در مراسم تقدیر از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار اصفهان اظهار کرد: هفته حمل‌ونقل بهانه‌ای شد تا امروز جلسه‌ای را با حضور فعالان این عرصه به ویژه افرادی که در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری در سطح شهر اصفهان فعالیت می‌کنند، برگزار کنیم.

وی افزود: ظرفیت خوبی توسط ناوگان حمل‌ونقل بار شهر اصفهان مهیا شده است که در حوزه توزیع مواد غذایی و دارویی، همچنین در حوزه حمل‌ونقل مصالح ساختمانی که شامل شرکت‌های حمل بتن و حمل نخاله و مصالح ساختمانی است و ماشین‌آلات سنگین فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برخی دیگر از رانندگان این حوزه در سایر بخش‌های حمل‌ونقل بار درون‌شهری حضور دارند که قدردان زحمات همه آن‌ها هستیم.

عبدالهی ادامه داد: در ایام آلودگی هوا به‌ناچار محدودیت‌هایی را در تردد ناوگان حمل‌ونقل بار دیزلی در سطح شهر داشتیم، اما رانندگان به‌خوبی مدیریت شهری را برای حفظ محیط زیست شهر اصفهان همراهی کردند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

وی با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل‌ونقل بار دغدغه‌های زیادی در حوزه سوخت دارند، گفت: البته این مشکل در سطح کلان کشور مطرح است و باید از طریق مبادی قانونی رفع شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در زمینه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل بار و ناوگان سنگین نیز مشکلاتی در سطح کلان کشور وجود دارد که امیدواریم با رایزنی و هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود، شاهد رفع آن باشیم.

عبدالهی گفت: جا دارد از تمام افرادی که در عرصه حمل‌ونقل فعالیت دارند، قدردانی کنم؛ امیدواریم با مشارکتی که داریم به اهداف مد نظر برای ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان برسیم.