روحیه خانواده‌های شهدا مبین روح بلند پایبندی به آرمان‌های انقلاب است
روحیه خانواده‌های شهدا مبین روح بلند پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، استاندار البرز به همراه فرماندار کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران انقلاب اسلامی استان البرز و سرپرست منطقه ۹ کرج با خانواده معظم شهیدان لطفی دیدار و گفت‌وگو کرد. مجتبی عبدالهی استاندار البرز در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ هم‌زمان با فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، استاندار البرز به همراه فرماندار کرج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران انقلاب اسلامی استان البرز و سرپرست منطقه ۹ کرج با خانواده معظم شهیدان لطفی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجتبی عبدالهی استاندار البرز در این دیدار ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: روحیه خانواده شهدا مبین روح بلند آنان نسبت به پایبندی به انقلاب و آرمان‌های آن است، این روحیه درسی برای ما جاماندگان از این مسیر پرطراوت و پر شجاعت است تا بتوان درراه شهدا حرکت و به وظیفه درست خودعمل کنیم.

وی با بیان اینکه عمل به آرمان‌های شهدا بزرگ‌ترین توفیقی است که می‌توانیم داشته باشیم، تاکید کرد: به همین منظور حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا جایگزین همه موضوعات دیگر در خدمتگزاری برای مردم شود.

عبدالهی ادامه داد: هیچ‌گاه نمی‌توانیم دستاوردهای امروز نظام را بدون تعلق به ایام‌الله دهه فجر بدانیم. مردم به‌خوبی می‌دانند که امنیتی که امروز در اختیار داریم مدیون جان‌فشانی بزرگ‌مردانی است که جان خود را فدای ایران اسلامی کردند.

وی با ابراز خرسندی از دیدار خانواده شهیدان لطفی، گفت: علاقه‌مند بودم در این روز خدمت مادر بزگوار این شهیدان عزیز برسم و امیدوارم خداوند متعال به حرمت پدران و مادران شهیدان والامقام این عیدی را به ما بدهد که در مسیر شهدا قدم برداریم و وظیفه خود را به‌درستی انجام دهیم.

گفتنی است؛ خانواده لطفی دو جانباز به نام های محمد و عباس دو فرزند برومند دیگر خود به نام شهیدان علی و محمدحسین که در عملیات بصره وفاو به فیض شهادت نائل آمدند را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

روحیه خانواده‌ای شهدا مبین روح بلند پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

روحیه خانواده‌ای شهدا مبین روح بلند پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

روحیه خانواده‌ای شهدا مبین روح بلند پایبندی به آرمان‌های انقلاب است

منتشر شده در تاریخ ۱۷بهمن ماه ۱۴۰۱