تلاش شورا و شهرداری حل مشکلات پاک‌بانان است
تلاش شورا و شهرداری حل مشکلات پاک‌بانان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در مراسم قدردانی از خادمین اباعبدالله الحسین علیه السلام با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در مرزهای خسروی و مهران اظهار داشت: امسال جنس خدماتی که به زائران اباعبدالله الحسین انجام گرفت متفاوت‌تر از گذشته بود.   وی بیان کرد: بیش از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهرداد کیانی در مراسم قدردانی از خادمین اباعبدالله الحسین علیه السلام با تشکر از تلاش‌های صورت گرفته در مرزهای خسروی و مهران اظهار داشت: امسال جنس خدماتی که به زائران اباعبدالله الحسین انجام گرفت متفاوت‌تر از گذشته بود.  

وی بیان کرد: بیش از صد دستگاه اتوبوس و ۲۰۰ نفر از همکاران ما در شهرداری کرج امسال در مرزهای خسروی و مهران خدمات رسانی کردند که از همه این عزیزان سپاسگزارم.  

شهردار کرج خاطرنشان کرد: در گرمای ۵۲ درجه خدمات رسانی کردن اخلاص می‌خواهد که این کار سخت با حضور گرم شما عزیزان امکان‌پذیر شد.  

کیانی به فعالیت‌های خوب صورت گرفته در مرز مهران نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر مرز خسروی در مرز مهران هم خدمات خوب و بزرگی به مردم ایران انجام شد.  

وی یادآور شد: ظرف روزهای گذشته از سازمان شهرداری‌ها تماس گرفتند و گفتند چه در مرز خسروی و مهران بچه‌های شهرداری کرج درخشیدید و به همین خاطر ۲۰۰ میلیارد تومان نقدی و ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت اوراق برای خرید اتوبوس تقدیم خواهد شد. 

منتشر شده در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۴۰۲