مرمت و اصلاح سنگفرش های تقاطع خیابان طالقانی با ۱۷ شهریور جدید
مرمت و اصلاح سنگفرش های تقاطع خیابان طالقانی با ۱۷ شهریور جدید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ​​​​​​​معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از اصلاح و مرمت سنگفرش های تقاطع طالقانی با هفده شهریور جدید خبر داد. به گزارش شهریار، اورنگ رسولی ضمن اعلام خبر فوق افزود: این عملیات به منظور استاندارد سازی معابر پیاده راهی منطقه ۸و افزایش آسایش شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

​​​​​​​معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از اصلاح و مرمت سنگفرش های تقاطع طالقانی با هفده شهریور جدید خبر داد.

به گزارش شهریار، اورنگ رسولی ضمن اعلام خبر فوق افزود: این عملیات به منظور استاندارد سازی معابر پیاده راهی منطقه ۸و افزایش آسایش شهروندان توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ انجام میپذیرد و طی آن سنگفرشهای پیاده ررو های تقاطع طالقانی مرمت و ساماندهی می شود.

وی همچنین گفت: به دلیل حفاری‌های انجام یافته و خرابی آسفالت، طی روز اخیر لکه گیری آسفالت در خیابان قره باغی ها توسط اکیپ آسفالت منطقه ۸، انجام شده و تا کنون بالغ بر ۵۰ تن در این خیابان آسفالت ریزی شده است.

وی اظهار کرد: طی روزهای آتی در کلیه معابر سطح حوزه قسمت های مورد نیاز، آسفالت ریزی و چاله زدایی خواهد شد.

درزگیری رویه های آسفالتی با مواد پلیمری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ از درزگیری رویه های آسفالتی با مواد پلیمری در خیابان آزادگان خبر داد. 

اورنگ رسولی معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۸ با بیان اینکه حفظ و نگهداری از معابرشهری ، یکی از مهم ترین وظایف شهرداریهاست، افزود: با هدف افزایش ایمنی تردد، رفع خرابی های موجود ، ارتقای کیفی آسفالت خیابانها و جلوگیری از نفوذ آب به لایه های زیرسازی، عملیات درزگیری آسفالت سطح حوزه با مواد پلیمری در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸ قرار گرفته و طی این برنامه درزگیری معابر سطح حوزه طی روزهای اخیر انجام گرفت.

وی با اشاره به اجرای شبانه عملیات درزگیری ،گفت: به منظور بهبود کیفیت عملیات ترمیمی،اقدامات درزگیری آسفالت معابر را در ساعات کم تردد و بصورت شبانه اجرا می شود.