کرج صاحب خط BRT می‌شود
کرج صاحب خط BRT می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و اظهار داشت: مد نظر داریم یک خط اتوبوسی BRT از دانشگاه خوارزمی تا میدان شهید سلطانی را ایجاد کنیم که مطالعات آن صورت گرفته وامید می‌رود سال آینده اجرا شود. وی ضمن تأکید بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و اظهار داشت: مد نظر داریم یک خط اتوبوسی BRT از دانشگاه خوارزمی تا میدان شهید سلطانی را ایجاد کنیم که مطالعات آن صورت گرفته وامید می‌رود سال آینده اجرا شود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت کاهش ترافیک‌های سنگین در سطح شهر و توجه به تسهیل در رفاه حال شهروندان به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین سیاست و هدف مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر در این دوره گفت: یکی از گره‌های ترافیکی در میدان جمهوری است که در سال آینده پروژه‌ای برای باز کردن گره ترافیکی در این محدوده و بلوار جمهوری جهانشهر در دستور کار داریم.

شهردار کرج ضمن یادآوری این موضوع که ادامه عملیات توسعه خط متروی کرج نیز در دستور کار مدیریت شهری طی سال آینده قرار گرفته است، عنوان کرد: توسعه ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی، نوسازی و ساماندهی خطوط این ناوگان نیز با هدف افزایش رفاهیات شهروندان، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در برنامه‌های سال آتی مدیریت شهری قرار دارد.

کیانی به احداث پل‌های عابر پیاده در سطح شهر نیز اشاره و بیان کرد: ضمن هوشمندسازی شهر و افزایش دوربین‌های ثبت تخلف به منظور کاهش سرعت رانندگان و ارتقای سطح ایمنی شهروندان در سطح شهر، در نقاط حادثه خیز احداث پل‌های عابر پیاده را نیز طی سال آینده در دستور کار داریم.

منتشر شده در تاریخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱