فاز ۲ بوستان باغشمال با پنج هکتار مساحت احداث می‌شود
فاز ۲ بوستان باغشمال با پنج هکتار مساحت احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از توسعه ۵ هکتاری بوستان باغشمال تبریز در سال جاری خبر داد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اعلام این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال جاری و نیز تداوم اجرای طرح‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از توسعه ۵ هکتاری بوستان باغشمال تبریز در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی با اعلام این خبر گفت: در راستای تداوم اجرای برنامه توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سال جاری و نیز تداوم اجرای طرح‌های ساماندهی و بهسازی بوستان باغشمال تبریز، فاز ۲ این مجموعه به مساحت ۵ هکتار احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ضمن اشاره به اینکه کلیه کاشت‌ها و اجرای پروژه‌های فضای سبز با بهره‌گیری از طرح‌های مصوب اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام می‌گیرد از بررسی نوع گونه‌ها و طرح‌های مورد نظر برای اجرا در فاز ۲ بوستان باغشمال زیر نظر این اداره خبر داد.

آسیایی تکمیل پرچینهای حاشیه‌ای بوستان باغشمال، کاشت چمن در مسیرهای مشخص و کاشت انواع گونه‌های مصوب با در نظر گرفتن شرایط و اقلیم آب و خاک این منطقه و نیز لحاظً گونه‌های غالب را از جمله اقدامات مورد نظر برای اجرا در فاز ۲ بوستان باغشمال عنوان کرد.