هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دولت به مردم
هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دولت به مردم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی و با تبریک هفته دولت این مناسبت را فرصتی جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت به مردم عنوان کرد. به گزارش شهریار، شهرام دبیری صبح امروز دریکصدوپنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز به اهمیت ارائه گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان باهنر و رجایی و با تبریک هفته دولت این مناسبت را فرصتی جهت ارائه گزارش عملکرد یکساله دولت به مردم عنوان کرد.

به گزارش شهریار، شهرام دبیری صبح امروز دریکصدوپنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز به اهمیت ارائه گزارش عملکرد به مردم تاکید کرد و گفت: دولت‌ها همواره در جهت رفاه مردم، ایجاد عدالت و فساد ستیزی تلاش می‌کنند و این مهم در دولت فعلی نیز به صورت مضاعف در حال انجام است. 

وی همچنین با تبریک روز کارمند گفت: کارمندان همیشه حداکثر تلاش خود را جهت کسب رضایت مردم انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد و این روز را به تمامی کارمندان به ویژه کارمندان شهرداری و شورای شهر تبریک عرض می کنم.

دبیری در ادامه با مطرح کردن موضوع قرارداد مستقیم کارکنان شهرداری تبریز گفت: این موضوع را سالهاست از وزرات کشور و دولت پیگیری می کنیم ولی متاسفانه با مخالفت موضوع قرارداد مستقیم از سوی وزرات کشور مواجه بودیم .

رییس شورای اسلامی شهر افزود: در همین راستا موضوع ایجاد شرکتی برای ساماندهی کارگران عزیز مطرح بوده که پیگیر این موضوع نیز هستیم. 

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک پنجم شهریور روز کشتی تصریح کرد: در ورزش کشتی منش پهلوانی وجود دارد که از پوریای ولی تا پهلوان پرویز هادی نه تنها در ورزش بلکه در کمک به مردم نیز پیشقدم بوده اند.