لزوم اختصاص بودجه برای پیگیری درخواست‌های مردمی
لزوم اختصاص بودجه برای پیگیری درخواست‌های مردمی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، نرجس نیازمند در گام پنجم اجرای طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم دارای مدیران توانمند و فعال است. وی با اشاره به اینکه مردم از عملکرد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، نرجس نیازمند در گام پنجم اجرای طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهر قم دارای مدیران توانمند و فعال است.

وی با اشاره به اینکه مردم از عملکرد شهرداری قم رضایت دارند، افزود: مدیران شهری دغدغه لازم درباره موضوع زنان و خانواده را داشته است و همکاری خوبی در این عرصه دارند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در بخش‌های مختلف شهرداری قم شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی هستیم، تصریح کرد: برای افزایش نشاط و شادابی شهروندان باید پیگیری درخواست‌های مردمی را با جدیت دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه می‌توان این موضوع را در بودجه شهرداری نیز مورد توجه قرار داد، خاطرنشان کرد: مردم انتظارات زیاد و بحقی دارند که باید برای برآورده کردن این انتظارات تلاش شود.