آذین‌بندی معابر منطقه ۲۲ همزمان با دهه مبارک فجر/ ۷ هزار متر پرچم ریسه‌ای در معابر منطقه۲۲ نصب شد
آذین‌بندی معابر منطقه ۲۲ همزمان با دهه مبارک فجر/ ۷ هزار متر پرچم ریسه‌ای در معابر منطقه۲۲ نصب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، باهدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و شعف انقلابی، آذین بندی میادین، معابر، بزرگراه ها، پل‌ها، محلات و ساختمان‌های شهرداری در نقاط مختلف منطقه ۲۲ تهران صورت گرفته است. محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، باهدف پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و شعف انقلابی، آذین بندی میادین، معابر، بزرگراه ها، پل‌ها، محلات و ساختمان‌های شهرداری در نقاط مختلف منطقه ۲۲ تهران صورت گرفته است.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ بااشاره به لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در فضای شهری با توجه به گرامیداشت دهه فجر و خجسته اعیاد ماه رجب گفت: ۲۲ بهمن یکی از شاخص‌ترین مناسبت‌های ملی و انقلابی ایران محسوب می‌شود و همه ما به عنوان میراث داران انقلاب وظیفه داریم تا این ارزش‌ها را با برگزاری یادمان، تصویرسازی و تداعی خاطرات شیرین روزهای پر التهاب انقلاب برای شهروندان و نسل جدید روایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد ۶۰۰ پرچم ایران یک در ۴ ، ۱۵۰ پرچم یک در ۴ طرح کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت و تعداد ۴ ابر پرچم ایران در مجموع به متراژ ۷هزار متر طول ریسه پرچم ایران و رنگی توسط اداره زیباسازی منطقه در سطح معابر محلی و بزرگراهی منطفه نصب شده است.

انتهای پیام/