آموزش عمومی ایمنی در زمان بحران و همزمان با مانور سراسری زلزله برگزار شد
آموزش عمومی ایمنی در زمان بحران و همزمان با مانور سراسری زلزله برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: همزمان با برگزاری مانور سراسری زلزله ، آموزش عمومی ایمنی در زمان وقوع بحران در سطح مدارس تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با اشاره به اهمیت آموزش عمومی آتش نشانی همزمان با برگزاری مانور سراسری زلزله گفت: حوادث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: همزمان با برگزاری مانور سراسری زلزله ، آموزش عمومی ایمنی در زمان وقوع بحران در سطح مدارس تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، سعید صالح نیا با اشاره به اهمیت آموزش عمومی آتش نشانی همزمان با برگزاری مانور سراسری زلزله گفت: حوادث طبیعی از جمله زلزله در مواردی با وقوع آتش سوزی همراه است و شهروندان باید آمادگی بیشتری برای مقابله با آتش سوزی داشته باشند.

وی افزود: آموزش عمومی ایمنی شامل آشنایی با انواع آتش سوزی، نحوه اطفاء حریق و بکارگیری انواع کپسول های آتش نشانی در مواقع بروز آتش سوزی است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: آمادگی برای اطفاء حریق در زمان بحران مهمتر از زمان عادی است چرا که در این مواقع شهروندان ممکن است امکانات مناسبی برای اطفاء حریق در دسترس نداشته باشند و لازم باشد با تکیه بر مهارت، تجربه و با رعایت ایمنی بیشتری نسبت به اطفاء حریق اقدام کنند.

صالح نیا یادآور شد: آموزش عمومی ایمنی در سازمان آتش نشانی همیشه برقرار است و علاقمندان از طریق مکاتبه می توانند از آموزش های لازم برخوردار شوند.