قطار سریع‌السیر برای فعال‌سازی صنعت توریسم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد
قطار سریع‌السیر برای فعال‌سازی صنعت توریسم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از روابط‌عمومی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در مدت اخیر در جهت حمایت از مردم غزه و همبستگی با شهرهای جهان اقداماتی انجام شده است که قابل تقدیر است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه دهم دی_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از روابط‌عمومی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در مدت اخیر در جهت حمایت از مردم غزه و همبستگی با شهرهای جهان اقداماتی انجام شده است که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و نگاه ویژه به پروژه سالن اجلاس و قطار سریع‌السیر گفت: قطار سریع‌السیر یکی از پروژه‌های کلیدی زیربنایی شهر است که برای فعال‌سازی صنعت توریسم باید هرچه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طبق اصل هفتم قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی و شوراها جایگاه تصمیم‌گیر دارند، گفت: با توجه به این جایگاه انتخاب افراد اصلح و توانمند می‌تواند مؤثر باشد. انتخابات نیز امر مهمی است و مشارکت پررنگ مردم را می‌طلبد زیرا اثر آن را در اداره شهر و استان مشاهده می‌کنیم.

حاج‌رسولی‌ها گفت: امیدواریم مردم اصفهان همان‌طور که در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند، در انتخابات نیز مشارکت پرشوری داشته باشند و یک بار دیگر نقش خود را در تداوم انقلاب نشان دهند.