عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است
عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است

عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با هفته دفاع مقدس سرهنگ‌ پاسدار علی اکبر حشم فیروز فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج و اعضای شورای حوزه با همراهی فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرداری کرج و جمعی از […]

عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ همزمان با هفته دفاع مقدس سرهنگ‌ پاسدار علی اکبر حشم فیروز فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) شهرداری کرج و اعضای شورای حوزه با همراهی فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرداری کرج و جمعی از اعضای شورای پایگاه به جهت ارج نهادن به مقام والای شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان با خانواده معظم شهید عظیم شان دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع) خاطره ای که یکی از بسیجیان در خصوص مروری بر خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید عجمیان را ذکر کرده بود، یادآوری کرد و اظهارداشت: با توجه به خصوصیات رفتاری شهید بزرگوار با توجه به شنیده ها وی دارای روح معنوی وصفاتی منحصر به فرد و مردم داری بود.

سرهنگ‌ پاسدار علی اکبر حشم فیروز تصریح کرد: عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است.

وی یادآور شد: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) شهرداری کرج در این دیدار اذعان کرد: امنیت، عظمت و سرافرازی امروز جامعه مرهون جانفشانی شهیدان و ایثارگران والا مقام است.

وی بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از مرزهای کشور به مقام و درجه الهی رسیدند و بر ما واجب است سر تعظیم و تکریم بر پیشگاه این عزیزان فرود آوریم.

وی خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا گل و لوح تقدیر از خانواده شهید عجمیان تجلیل به عمل آمد.

عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است

عظمت و سرافرازی میراث ماندگار شهیدان برای مردم است