آغاز عملیات کفسازی پیاده‌رو مسیرگشایی شهید اسماعیلی
آغاز عملیات کفسازی پیاده‌رو مسیرگشایی شهید اسماعیلی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز عملیات کفسازی قسمت پیاده رو مسیرگشایی شهید اسماعیلی به متراژ دو هزار و ۲۵۰ متر مربع خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و تکمیل پروژه مسیرگشایی شهید اسماعیلی، اجرای پروژه های انسان محور و ارتقاء کیفی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از آغاز عملیات کفسازی قسمت پیاده رو مسیرگشایی شهید اسماعیلی به متراژ دو هزار و ۲۵۰ متر مربع خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی و تکمیل پروژه مسیرگشایی شهید اسماعیلی، اجرای پروژه های انسان محور و ارتقاء کیفی معابر سطح حوزه، شهرداری منطقه ۱۰ علاوه بر تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیر پروژه و تبدیل عرض خیابان به ۲۴ متر و اجرای آسفالت ریزی اساسی، عملیات بتن ریزی و کفسازی در قسمت پیاده راهی مسیر  مذکور در دو هزار و ۲۵۰ متر مربع  را آغاز کرده و پروژه به سرعت در حال اجراست.

وی افزود: در این راستا بعد از زیرسازی و بتن ریزی مسیر پیاده رو مسیرگشایی خیابان شهید اسماعیلی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۱۰ عملیات کفسازی با کف پوش های بتنی به طول ۲۸۰ متر و عرض چهار متر به سرعت در دست اجراست.

زارعی با بیان اینکه این پروژه با هدف احیای محلات سطح حوزه و مناسب سازی محل برای شهروندان اجرا می شود گفت: امیدواریم با تلاش عوامی اجرایی منطقه کفسازی این مسیر را در کمترین زمان ممکن تکمیل و پروژه مسیرگشایی شهید اسماعیلی را به بهره برداری برسانیم.