فرماندار تهران در صحن شورای شهر حضور خواهد داشت
فرماندار تهران در صحن شورای شهر حضور خواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، صبح امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان‌_ مهدی چمران در صدونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دستور جلسه امروز شورا اظهار کرد: امروز فرماندار تهران به عنوان مهمان ویژه در صحن علنی شورا حضور پیدا خواهد کرد. وی افزود: در گذشته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، صبح امروز _سه‌شنبه شانزدهم آبان‌_ مهدی چمران در صدونودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دستور جلسه امروز شورا اظهار کرد: امروز فرماندار تهران به عنوان مهمان ویژه در صحن علنی شورا حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در گذشته حضور فرمانداران در شورا بسیار بیشتر بود و ارتباط نزدیکی با فرمانداران وجود داشت، اما در این دوره نیز فرصت نشد که فرمانداران در شورا حضور پیدا کنند، بنابراین با هماهنگی‌های انجام شده، قیومی امروز در جلسه شورا حضور پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه هماهنگی‌ها و درخواست‌های شورا با فرماندار تهران مطرح خواهد شد و مباحثی همچون حریم شهر و انتخابات با ایشان در میان گذاشته می‌شود.

چمران با اشاره به جابه‌جایی نمایشگاه‌های تهران از محل سئول به شهر آفتاب نیز ادامه داد: به نظر می‌رسد رسانه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند و به اندازه‌ای که به سایر مسائل شورا می‌پردازند، به این مسئله نپرداخته‌اند.

وی ادامه داد: مردم ساعت‌ها در ترافیک شهر آفتاب گرفتار می‌شوند، در حالی که این موضوع می‌تواند وجود نداشته باشد، نیاز است که رسانه‌ها به این مسئله بیشتر بپردازند نیز با حضور فرماندار تهران به این مسئله پرداخته خواهد شد و تلاش خواهیم کرد که استانداری و فرمانداری نیز به میدان بیایند.