بیش از یک هزار المان هنری برای نوروز در شهر مشهد نصب می‌شود
بیش از یک هزار المان هنری برای نوروز در شهر مشهد نصب می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از نصب بیش از یک هزار المان هنری اعم از المان‌های خدمات شهری و معاونت فرهنگی برای ایام نوروز در این شهر خبر داد. 🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد حاجیان شهری با اشاره به اقدامات و فرآیندهایی که […]

رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد از نصب بیش از یک هزار المان هنری اعم از المان‌های خدمات شهری و معاونت فرهنگی برای ایام نوروز در این شهر خبر داد.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد حاجیان شهری با اشاره به اقدامات و فرآیندهایی که برای استقبال از بهار ۹۸ در شهر مشهد در حال انجام است، اظهارکرد: بحث بازپیرایی بوستان‌ها و پارک‌های بزرگ و کوچک شهر مشهد نیز در این روزها در حال انجام است تا طراوتی خاص و منحصر به فرد به مناطق مختلف طنین‌انداز شود.

🔹وی با اشاره به تدارک دیدن اقدامات فرهنگی و ترویجی همانند بهینه‌سازی مصرف آب، بازیافت زباله و تفکیک زباله از مبدا تصریح کرد: باید در این زمینه نیز اهتمام ویژه‌ای از سوی مسئولان حوزه خدمات شهری صورت پذیرد.

🔹رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: همچنین در راستای مشاهده میدانی از المان‌ها و اقداماتی که در حوزه‌های خدماتی و هنری صورت گرفته است، جمعه بازدیدی از مناطق مختلف شهر انجام خواهد شد.