حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مظهر وحدت و همدلی
حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مظهر وحدت و همدلی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۵سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است. سخنگوی شورای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران در ۴۵سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در ۲۲ بهمن امسال، مردم نسبت به گذشته با حضوری گسترده تر و عزمی مصمم تر حضور می یابند و به دنیا نشان می دهند ملت ایران از پیام های تهدید آمیز هراسی ندارند و نمی توانند با اراده ملت به این سادگی بازی کنند.

ایزدیار اذعان کرد: از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مایوس و ناامید کرده و نقشه های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر به ویژه ۵۳ شهید انقلاب استان البرز در راهپیمایی با حضور خود بار دیگر اتحاد و همدلی را به جهانیان به نمایش می گذارند.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲