فاز دوم خیابان شهید احمدی تکمیل شد
فاز دوم خیابان شهید احمدی تکمیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان شهید احمدی حدفاصل خیابان بعثت تا میدان حج در دو مرحله آماده و برای استفاده شهروندان حاضر شد. وی افزود: خیابان شهید احمدی مسیر پرترددی میان شهرک کاوه، خیابان گلستان، شهرک کوثر، خیابان بعثت و محله فدک یا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خیابان شهید احمدی حدفاصل خیابان بعثت تا میدان حج در دو مرحله آماده و برای استفاده شهروندان حاضر شد.

وی افزود: خیابان شهید احمدی مسیر پرترددی میان شهرک کاوه، خیابان گلستان، شهرک کوثر، خیابان بعثت و محله فدک یا حسن‌آباد است که می‌توان از آن به عنوان محور توسعه‌یافته در محله‌های کم‌برخوردار حاشیه شرق منطقه ۷ نام برد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به تملک، آزادسازی و احداث خیابان شهید احمدی تصریح کرد: برای این خیابان بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است و عملیات عمرانی آن در ابتدای سال جاری به پایان رسید.

سلطان‌آقایی با اشاره به خیابان پرتردد شهید احمدی گفت: روشنایی این محور نیز به عنوان آخرین حلقه از زنجیره تکمیل این پروژه به وسیله مسئولان اداره برق شهرستان اصفهان انجام گرفته است تا این خیابان به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: خیابان شهید احمدی می‌تواند کمک شایانی به تسهیل خدمات ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ۷ که در میدان حج آماده بهره‌برداری است نیز ارائه کند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان بیان کرد: آنچه در اجرای پروژه فاز دوم خیابان شهید احمدی مورد توجه خواهد بود، عبور از میان بافت فرسوده محله فدک یا حسن‌آبادگاری است که به حذف چهره محرومیت این محل کمک بسیاری خواهد کرد.

سلطان‌آقایی گفت: در سال آینده پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی برای توسعه محله حسن‌آباد در نظر گرفته شده است که با رویکرد حذف محرومیت از این محل اجرا می‌شود.