اتحاد، هم‌افزایی و همدلی راه تداوم خدمت است
اتحاد، هم‌افزایی و همدلی راه تداوم خدمت است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی شامگاه _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در آئین افتتاح اولین نمایشگاه روایت خدمت شهرداری اهواز اظهار کرد: این نمایشگاه که برای اولین بار در شهرداری اهواز برگزار می‌شود تا اقداماتی که شهرداری اهواز در ۳۰ ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده است و آیا توانسته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا سیاوش محمودی شامگاه _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در آئین افتتاح اولین نمایشگاه روایت خدمت شهرداری اهواز اظهار کرد: این نمایشگاه که برای اولین بار در شهرداری اهواز برگزار می‌شود تا اقداماتی که شهرداری اهواز در ۳۰ ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده است و آیا توانسته است متناسب با درآمدها و منابعی که دارد خدمات مطلوب ارائه دهد.

وی افزود: این نمایشگاه پاسخی به سوالات موجود در ذهن مردم، رسانه‌ها و منتقدان است که بدانند شهرداری اهواز ۳۰ ماه گذشته چه اقداماتی انجام داده است به طور مثال در شهرداری اهواز پس از ۳۰ سال یک نردبان ۳۲ متری خریداری شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: شهرداری اهواز در ابتدای دوره مدیریت شهری دارای ۷۰ دستگاه اتوبوس بود اما با تلاش انجام شده ۲۲۹ دستگاه خریداری شد که تا کنون از این تعداد ۶۹ دستگاه وارد مدار خدمت شده است.

محمودی اضافه کرد: در حوزه زیرساخت اقدامات زیادی انجام شده که قابل قیاس با دوره‌های قبل و حوزه‌های دیگر نیست به گونه‌ای که شهرداری که از ریل خود خارج شده بود با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده به ریل خدمت بازگشت و قطعاً آینده اهواز روشن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهردار اهواز با وجود بیماری و بستری در بیمارستان لحظه‌ای خدمات به مردم را رها نکرد، خاطرنشان کرد: باید از مدیریت شهری حمایت شود تا اقدامات انجام شده تداوم یابد، در حال حاضر شرط ادامه داشتن این راه، همدلی، هم افزایی و اتحاد است و باید مردم نیز از این امر آگاهی داشته باشند.

محمودی ضمن دعوت برای حضور در پای صندوق رأی، تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات موجود حضور در انتخابات است اگر می‌خواهیم تغییر ایجاد شود باید با حضور خود و انتخاب درست به شخص اصلح رأی دهیم