عرشه پل‌های عابر پیاده در معابر بزرگراهی و پرتردد منطقه۱۶ رنگ‌آمیزی شد
عرشه پل‌های عابر پیاده در معابر بزرگراهی و پرتردد منطقه۱۶ رنگ‌آمیزی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور گفت: به منظور بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان، زیباسازی جداره ها، المان ها و بویژه عرشه پل های عابر پیاده در حال انجام است. سالاری پور با تاکید […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور گفت: به منظور بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان، زیباسازی جداره ها، المان ها و بویژه عرشه پل های عابر پیاده در حال انجام است.

سالاری پور با تاکید بر اهمیت تاثیر پلهای هوایی در امینت تردد شهروندان و تاثیر بر کاهش حوادث رانندگی، افزود: رفع نقص این پل‌ها برای جلوگیری از اتلاف هزینه‌ها و با رویکرد حفظ امکانات همچنین زیباسازی منظر شهری در حال انجام است.

وی با اشاره به رنگ آمیزی بیش از به ۵۵هزار مترمربع از پل های منطقه گفت: منطقه ۱۶ دارای ۳۰ عرشه پل عابر پیاده است که در برنامه اجرایی و برای استقبال از بهار نونوار می شوند.

سالاری پور با بیان اینکه این اقدام تا کنون در معابر بزرگراهی فداییان و خیابان های یاریجانی ، همدانی و… انجام شده، افزود: پل های عابر واقع در بزرگراه و محورهای پرتردد منطقه به دلیل حجم زیاد تردد خودروهای عبوری در معرض آلاینده های محیطی قرار دارند که با این عملیات وضعیت ظاهری پل ها برای سال نو مطلوب خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۶ در ادامه از رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس، المان های ترافیکی برای رضایت شهروندان و افزایش امنیت و زیبایی این بخش از پایتخت در استانه سال جدید خبر داد.

انتهای پیام/