ظرفیت سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه های شوراست
ظرفیت سازی مناسب شهر برای ناشنوایان، جزو برنامه های شوراست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ظرفیت سازی مناسب برای ناشنوایان و نیز استفاده از توان ایشان در ایده پردازی مدیریت شهری تاکید کرد. به گزارش شهریار، شهرام دبیری، در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ظرفیت سازی مناسب برای ناشنوایان و نیز استفاده از توان ایشان در ایده پردازی مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش شهریار، شهرام دبیری، در مراسم “آوای همدلی” که همزمان با روز جهانی ناشنوایان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: شهر تبریز، متعلق به همه شهروندان است و با عنایت به ضرورت توجه به نیازهای همه شهروندان و نیز مناسب سازی شهر برای افراد کم توان و اقشار خاص، برنامه ریزی هایی جدی در این حوزه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: شهرداری تبریز علاوه بر موارد تکلیفی از سوی شورای ششم، مورادی را به صورت ابلاغ شده از نهادهای کلان و بالادستی نیز دارد که پیگیری اجرای آنها همواره مورد توجه است و ما برخود فرض میدانیم پیگیر اجرای آنها نیز باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ۵ درصد افراد جامعه ناشنوا یا کم‌شنوا هستند، گفت: ناشنوایی ناتوانی نیست و استعدادهایی که در وجود این قشر از جامعه وجود دارد عاملی اساسی است برای موفقیت ناشنوایان عزیز در تمام عرصه‌هایی که در آن قدم گذاشته‌اند.

دکتر دبیری با قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در خصوص حوزه ناشنوایان خاطر نشان کرد: این سازمان با همه گستردگی فعالیت هایی که دارد، زمینه ساز برنامه ها و اقدامات موثری هست که لازم است قدردان برگزاری آنها باشیم و به پاس اجرای آنها صمیمانه از آنها قدردان کنیم.

لازم به ذکر است ویژه برنامه آوای همدلی با محوریت بررسی فرصت ها برای زمینه سازی امکانات و فضاهای مناسب فرهنگی و نیز قدردانی از فعالان و هنرمندان و کارآفرینان این حوزه، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و تشکل های مردم نهاد حوزه ناشنوایان همزمان با روز جهانی ناشنوایان در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.