بازدید شهردار منطقه ۴ از فرآیند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شمال شرق پایتخت
بازدید شهردار منطقه ۴ از فرآیند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شمال شرق پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی شهری یک موضوع مهم در سیاست‌های شهرداری تهران و اولویت های کاری این منطقه به شمار می آید. شهردار منطقه ۴ ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” گفت: سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی شهری یک موضوع مهم در سیاست‌های شهرداری تهران و اولویت های کاری این منطقه به شمار می آید.

شهردار منطقه ۴ ضمن تأکید در تسریع و تکمیل پروژه های عمرانی، افزود: نظارت بر فرآیند تکمیل پروژه های عمرانی در جهت بررسی معضلات پیش رو به صورت مستمر تا زمان بهره برداری انجام می شود.

کمالی زاده به اهمیت بخشیدن به مطالبات شهروندان با رعایت شاخصه‌های کیفی اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌های در دست اجرا در این منطقه براساس درخواست های شهروندان و در جهت رضایت ایشان احداث می شوند.

گفتنی است در این بازدید علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ به همراه معاونین حوزه ها و جمعی از مدیران شهری از پروژه های در حال احداث این منطقه از جمله پایانه افق، خانه کشتی شمیران نو، ادامه محور دلاوران، ورزشگاه روباز حکیمیه، مخزن آب بوستان ساحل، ساختمان اسکان کارگری باغ پرندگان و سرویس بهداشتی و ساختمان قرنطینه باغ پرندگان دیدن به عمل آورد.

انتهای پیام/