عملیات پاکسازی محله به محله در معابر حصارک پایین اجرا شد
عملیات پاکسازی محله به محله در معابر حصارک پایین اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای هفتگی عملیات جهادی پاکسازی در محلات سطح منطقه گفت؛ اجرای رفت و روب، جمع‌آوری خاک ونخاله ساختمانی، شست‌وشوی معابر و انهار و تعمیر وبازسازی ونظافت سطل‌های مکانیزه وشستشوی معابر و… از اقداماتی است که در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای هفتگی عملیات جهادی پاکسازی در محلات سطح منطقه گفت؛ اجرای رفت و روب، جمع‌آوری خاک ونخاله ساختمانی، شست‌وشوی معابر و انهار و تعمیر وبازسازی ونظافت سطل‌های مکانیزه وشستشوی معابر و… از اقداماتی است که در این طرح اجرایی می شود.

کمالی دهقان ادامه داد: این طرح جهادی با به کارگیری ۵۰ نیروهای اجرایی و ماشین آلات سبک وسنگین با اولویت‌بندی وبرنامه‌ریزی، اجرا و درحال انجام است.

وی افزود: ارائه خدمات مناسب درمحلات سطح منطقه جهت تأمین آسایش و رفاه شهروندان از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری کرج است، از این‌رو طرح‌های جهادی محله به محله با برنامه‌ریزی در معابر مورد نیاز اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا این منطقه اقدام به جمع‌آوری خاک و نخاله‌های زمین‌های خالی در محوطه امام‌زاده محمد (ع) و بلوار شهید ایرانی و اتوبان کرج قزوین همچنین بهسازی پارک شهروند و پارک بسیج و هرس درختان و شستشوی معابرشامل خیابان طالقانی، مفتح، گل‌های المهدی و…، نصب باکس نمک بر روی پل چند ضلعی حصارک کرده است.

این مسئول حفاری ودال‌گذاری خیابان المهدی، تعمیر و وبازسازی لوازم پارک‌ها وسطل‌های مکانیزه، تعمیروبازسازی سیستم روشنایی پارک‌ها و رنگ‌آمیزی و بهسازی المان‌های موجود و تابلوها را از دیگر اقدامات صورت گرفته دراین طرح بیان کرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲