کاهش ترافیک منطقه ۱۸ با بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی/ تلاش برای بهبود تردد شهروندان تهرانی
کاهش ترافیک منطقه ۱۸ با بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی/ تلاش برای بهبود تردد شهروندان تهرانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ترافیک منطقه ۱۸ اظهار کرد: رفع دغدغه هایی که از سالها قبل برای شهروندان وجود دارد از مهمترین اهداف مدیریت شهری این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بهره‌برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی ترافیک منطقه ۱۸ اظهار کرد: رفع دغدغه هایی که از سالها قبل برای شهروندان وجود دارد از مهمترین اهداف مدیریت شهری این دوره است.

وی با تصریح بر این موضوع که مدیریت شهری در این دوره تلاش می کند دغدغه های شهروندان در حوزه ترافیک و حمل و نقل را کاهش دهد ادامه داد:افزایش بودجه حمل و نقل و تلاش برای انعقاد قرارداد و خرید اتوبوس و واگن مترو نیز در این راستا صورت گرفت.

پیرهادی با بیان اینکه قطعه ۱ بزرگراه شهید بروجردی در قالب مسیرهای تندرو شمالی و جنوبی هر یک با سه خط عبوری و مسیرهای کندرو شمالی و جنوبی هر یک با دو خط عبوری طراحی و اجرا شد، این‌موضوع را موجب افزایش رضایت مندی شهروندان عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با گشایش این قطعه از بزرگراه، مسیر ترافیکی تندروها از تقاطع بزرگراه آزادگان در سطح صفر آغاز شده و در محدوده ۴۵ متری کن به سطح منفی یک منتقل می‌شود و در ادامه قبل از بلوار الغدیر مجدداً به سطح صفر باز می‌گردد.

پیرهادی ادامه داد: جهت تکمیل رینگ شمالی جنوبی ناتمام شهر تهران در غرب پایتخت احداث سه پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام ادامه بلوار بهار و تقاطع‌های آن با بزرگراه فتح و بلوار زرند و بزرگراه شهید بروجردی الزامی است.

وی خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه شهید بروجردی علاوه بر تکمیل قطعه‌ای از این رینگ داخلی و امکان اتصال شمالی‌ترین نقطه تهران به فرودگاه امام خمینی(ره) در آینده سبب تسهیل دسترسی بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران ساوه به بازار آهن، حذف تردد خودروهای سنگین از معابر منطقه ۱۸ و کاهش بار ترافیک در محلات پیرامونی خواهد شد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طول  حدود چهار کیلومتری بزرگراه شهید بروجردی، تاکید کرد: جهت احداث این قطعه از بزرگراه شهید بروجردی ۸۲ معارض ملکی شناسایی و رفع شد که از این بین ۵ ملک درشت دانه و مابقی در ابعاد کوچکتر بود واساسا با رفع این معارضین مجموعاً ۱۴۸ هزار متر مربع زمین برای اجرای این پروژه آزادسازی شد.

انتهای پیام/