عبور از فصل بارش ها با تجربه حفاظت از محیط زیست
عبور از فصل بارش ها با تجربه حفاظت از محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از آمادگی کامل مناطق دهگانه شهری برای مدیریت بارش‌ها در فصول پاییز و زمستان خبر داد. به گزارش شهریار، احد صادقی در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از وضعیت تجهیزات زمستانه شهرداری در مناطق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از آمادگی کامل مناطق دهگانه شهری برای مدیریت بارش‌ها در فصول پاییز و زمستان خبر داد.

به گزارش شهریار، احد صادقی در حاشیه بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از وضعیت تجهیزات زمستانه شهرداری در مناطق دهگانه شهری اظهار کرد: خوشبختانه در بازدید از تجهیزات محلول ساز در مناطق مختلف شهر شاهد آمادگی کامل و پیش بینی موارد لازم در مواقع بارش برف و باران بودیم.

صادقی افزود: اجرای طرح استفاده از محلول به جای نمک پاشی از سال گذشته در تبریز اجرایی شده که علاوه بر حفاظت از محیط زیست استفاده از این تجربه در بازگشایی سریع معابر هنگام بارندگی نیز موثر خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با بسیج همگانی بین مدیریت شهری و مشارکت شهروندان نعمت با کمترین آسیب به محیط زیست همراه باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با خادمان مدیریت شهری در هنگام بارش ها، گفت: از شهروندان خواهشمندیم هنگام بارندگی از تردد با خودرو شخصی خودداری کرده و به منظور جلوگیری از ترافیک شهری از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.