تسریع عملیات آماده سازی اراضی ۵۹ هکتاری میدان تیر
تسریع عملیات آماده سازی اراضی ۵۹ هکتاری میدان تیر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ همراه در دیدار با فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به تسریع در فرایند آماده سازی قطعات تفکیکی اراضی میدان تیر با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری خدماتی، ورزشی و تفریحی و همچنین فضای سبز تاکید کرد. به گزارش شهریار، علی قاسمی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ همراه در دیدار با فرمانده ارشد نظامی آجا در استان های آذربایجان شرقی و اردبیل به تسریع در فرایند آماده سازی قطعات تفکیکی اراضی میدان تیر با کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری خدماتی، ورزشی و تفریحی و همچنین فضای سبز تاکید کرد.

به گزارش شهریار، علی قاسمی در دیدار با امیر سرتیب شفیعی با اشاره به تعیین تکلیف اراضی ۵۹ هکتاری این میدان به منظور ایجاد کاربری‌های مسکونی، تجاری، خدماتی، ورزشی و تفریح وفضای سبز به تسریع در فرایند آماده سازی این اراضی تاکید کرد وگفت: امیدوارم با همکاری ارتش این فرایند به زودی آغاز شود.

امیر شفیعی نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی ارتش نسبت به هرگونه همکاری با شهرداری منطقه ۳ در خصوص آماده سازی اراضی میدان تیر، تاکید کرد: انتظار می رود تعامل وهمکاری طرفین بیش از گذشته باشد.