آغاز مرحله دوم محلول پاشی درختان و درختچه های شهرک خاوران
آغاز مرحله دوم محلول پاشی درختان و درختچه های شهرک خاوران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جهت تامین عناصر پرمصرف و تغذیه ای درختان پارک ها و معابر شهرک خاوران، مرحله دوم محلول پاشی آغاز شد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر افزود: توجه به نگهداری فضای سبز شهری و نیز مراقبت از فضای سبز موجود در کنار بسط و گسترش آن، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جهت تامین عناصر پرمصرف و تغذیه ای درختان پارک ها و معابر شهرک خاوران، مرحله دوم محلول پاشی آغاز شد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اعلام این خبر افزود: توجه به نگهداری فضای سبز شهری و نیز مراقبت از فضای سبز موجود در کنار بسط و گسترش آن، جزو نیازهای اساسی است.

وی افزود: تعالی نشاط مردمی، در گرو حفظ و گسترش فضای سبز شهری است که طی سال های اخیر نیز مورد توجه مدیریت شهری شهرداری تبریز بوده و در این راستا، مشارکت مردمی نیز جزو اساس این مهم بشمار می رود.

بدری افزود: مرحله دوم محلول پاشی درختان و درختچه های شهرک خاوران، باهدف تامین عناصر پرمصرف و تغذیه ای درختان پارک ها و معابر شهرک خاوران، آغاز  شده است.

شهردار منطقه ۹ تبریز، استفاده از کودNPK+TE  را در این راستا، مهم دانسته و افزود: این آیتم و استفاده از کودNPK+TE برای درختان و درختچه های داخل چمن و نیز درختانی که امکان چالکود وجود ندارد، مفید بوده و مورد استفاده قرار می گیرد.