شهرداران نواحی چشم تیزبین مدیریت شهری مناطق
شهرداران نواحی چشم تیزبین مدیریت شهری مناطق

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه گفت: با توجه به رصد و بررسی فرآیند انجام پروژه های این منطقه توسط معاون محترم امور مناطق مصوبات و دستورات صادره تمام و کمال پیگیری می شود. شهردار منطقه ۴ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” شهردار این منطقه گفت: با توجه به رصد و بررسی فرآیند انجام پروژه های این منطقه توسط معاون محترم امور مناطق مصوبات و دستورات صادره تمام و کمال پیگیری می شود.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به نقش شهرداران نواحی در مدیریت شهری یک منطقه گفت: ابتدایی ترین وظیفه شهردار یک ناحیه جلب رضایت و اعتماد مردم است و شهروندان باید شهردار ناحیه خود را معتمد خود دانسته و حسن اعتماد و همدلی با ایشان را تجربه کنند.

کمالی زاده  خاطرنشان کرد: شهرداران نواحی با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی مدیران ارشد شهری و در کنار آن مطالبات و خواسته های مردمی می بایست اقدامات را صورت داده و گزارش کار خود را به معاونان مربوطه در منطقه ارائه دهند.

وی اذعان داشت: رابطه مداوم و تعامل دوسویه ناحیه و منطقه از الزامات و واجبات فراینده یک کار مثمرثمر خواهد بود و این وظیفه ای است که به هیچ عنوان نادیده انگاشته نخواهد شد.

در پایان این جلسه شهردار منطقه ۴ با رصد و پیگیری صورت جلسات گذشته به خصوص دستورالعمل های معاونت محترم امور مناطق در بازدید از منطقه ۴ دستورات و راهکارهای لازم را صادر و ارائه کرد.

انتهای خبر/