تحقق ۹۹ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۸ در سال‌جاری
تحقق ۹۹ درصدی بودجه شهرداری منطقه ۸ در سال‌جاری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۸ از تحقق ۹۹درصدی بودجه شهرداری منطقه ۸ در سال‌جاری خبر داد. به گزارش شهریار، محمدرضا شیخ الدینی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: مطابق آمار درآمدی منطقه ۸، در سال‌جاری، با تحقق درآمدی معادل دو هزار ۲۲۲ میلیارد ریالی، توانستیم ۹۹درصد تحقق بودجه را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون مالی اقتصادی شهرداری منطقه ۸ از تحقق ۹۹درصدی بودجه شهرداری منطقه ۸ در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش شهریار، محمدرضا شیخ الدینی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: مطابق آمار درآمدی منطقه ۸، در سال‌جاری، با تحقق درآمدی معادل دو هزار ۲۲۲ میلیارد ریالی، توانستیم ۹۹درصد تحقق بودجه را در ۱۰ ماهه سال‌جاری کسب کنیم.

وی افزود: از دو هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال بودجه محقق شده یازده ماهه، هزار و ۷۰۹ میلیارد نقدی و ۵۱۲ میلیارد ریال غیر نقدی است که به ترتیب معادل ۷۶درصد و ۲۳درصد از درآمد محقق شده هستند.

معاون مالی و اقتصادی منطقه در ادامه گفت :معاونت مالی اقتصادی منطقه همه روزه با جدّیت تمام نسبت به پیگیری روزانه وضعیت درآمد و تحقق بودجه در تمامی واحدها و مدیریت های زیرمجموعه اهتمام ورزیده و در این خصوص جلسات مستمر روزانه‌ای تشکیل و پیگیری می‌شود.

شیخ الدینی همچنین با اشاره به دستور اکید شهردار منطقه در خصوص بهبود وضعیت درآمدی و مالی منطقه گفت: با عنایت به توان و پتانسیل بالقوه‌ای که در محدوده شهرداری منطقه و به ویژه بافت فرسوده شهر وجود دارد امیدواریم با بکارگیری راهکارهای منطقی و البته جدید بتوانیم در این ماموریت محوله موفق و سربلند شویم.