مانور آموزشی ایمنی مدارس در مقابل زلزله در منطقه ۱۴ اجرا شد
مانور آموزشی ایمنی مدارس در مقابل زلزله در منطقه ۱۴ اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مانور آموزشی و عملیاتی مواجهه با وقوع زلزله در مدرسه شهدای هسته ای منطقه به اجرا درآمد تا دانش آموزان نحوه مقابله و امدادرسانی به خود و دیگران را در شرایط بحرانی تمرین کردند. در این تمرین عملیاتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مانور آموزشی و عملیاتی مواجهه با وقوع زلزله در مدرسه شهدای هسته ای منطقه به اجرا درآمد تا دانش آموزان نحوه مقابله و امدادرسانی به خود و دیگران را در شرایط بحرانی تمرین کردند.

در این تمرین عملیاتی که با حضور اعضای تخصصی «آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، شرکت های گاز و برق، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و نیروهای دوام» برگزار شد و نحوه نصب چادر، پناه گیری، تخلیه امن، حمل مصدوم، نحوه استفاده و بکارگیری از کمک‌های اولیه، حفظ آرامش و خونسردی با شعار “مدرسه ایمن، جامعه تاب آور” به دانش‌آموزان آموزش داده شد.

گفتنی است؛ هماهنگی سازمان‌ های مشارکت کننده و اهتمام کادر آموزشی مدرسه در اجرای تمرین، نظم و مشارکت دانش آموزان و سرعت عمل نیروهای امدادی و خدمات رسان را از نقاط قابل توجه این برنامه بود که استمرار دوره ای آن با محوریت مدارس در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/