شعار «شهر زندگی، شهر ایثار» محور اجرای ویژه برنامه‌های ۲۵ آبان در اصفهان
شعار «شهر زندگی، شهر ایثار» محور اجرای ویژه برنامه‌های ۲۵ آبان در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز اصفهان (۲۵ آبان)، یادآور حماسه تشییع ۳۷۰ شهید والامقام عملیات محرم اظهار کرد: لفظ «شهید» جاودانگی را در ذهن ما تداعی می‌کند و جاودانگی اصفهان و روز اصفهان با حماسه‌ای که این شهدا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم آبان_ در نشست خبری تشریح برنامه‌های روز اصفهان (۲۵ آبان)، یادآور حماسه تشییع ۳۷۰ شهید والامقام عملیات محرم اظهار کرد: لفظ «شهید» جاودانگی را در ذهن ما تداعی می‌کند و جاودانگی اصفهان و روز اصفهان با حماسه‌ای که این شهدا به پا کردند، گره خورده است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که شهرداری اصفهان و معاونت‌های مختلف این سازمان برای چنین روزی تدارک دیده است، همچنین شعار «اصفهان من، شهر زندگی» افزود: «شهر زندگی، شهر ایثار» ازجمله پیام‌ها و شعارهایی است که برای اجرای ویژه برنامه‌های روز اصفهان سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت اصلی ما در دهه‌های بعد از حماسه ۲۵ آبان این است که نسل جدید را با این ارزش‌ها آشنا و به فرزندان خود معرفی کنیم، از این رو در برنامهریزی این ویژه برنامه‌ها برای چنین روزی تمرکز بر نسل جوان و نوجوان بوده است.

حیدری با اشاره به اجرای برنامه‌های محله محور در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ویژه روز اصفهان گفت: اجرای این برنامه‌ها در سطح محلات این کلان شهر به گونه‌ای است که به مناسبت شهادت ۳۷۰ شهید معزز و از طریق هماهنگی با دستگاه‌های مختلف، طبق ظرفیت‌های موجود بیش از ۳۷۰ برنامه برای چنین روزی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه «اصفهان علاوه بر شهر فرهنگ و هنر به شهر ایثار و حماسه معروف است»، ادامه داد: به مناسبت روز اصفهان، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری، فضای شهری آذین‌بندی شد و پویشی به نام شهید برای چنین روزی راه اندازی شده است تا با مشارکت مردم، شناسایی و تکمیل اطلاعات شهدا جهت مزین کردن معابر این کلان شهر به نام این شهیدان انجام گیرد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نصب پرچم‌های عمودی در فضاهای شهری یا تصاویری از شهدای دانش آموزی در سطح شهر ازجمله اقدامات شهرداری در روز اصفهان است.

حیدری ادامه داد: نصب ابر پرچم‌های نماد ۲۵ آبان، همچنین المان‌ها و فضا سازی‌های لازم در گلستان شهدای اصفهان ویژه در قطعه شهدای عملیات محرم از دیگر برنامه‌ای روز اصفهان بوده است.

خبر در حال تکمیل است…